Odbiór osobisty

Prosimy, abyś zgłosił się po przesyłkę do Punktu Odbioru Osobistego dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru.

Informujemy, że w Punktach Odbioru Osobistego możesz odebrać zakupione przez Ciebie produkty z wyłączeniem produktów wielkogabarytowych, np: pralek, lodówek, kuchenek, telewizorów o przekątnej powyżej 48 cali oraz niektórych produktów, które wysyłane są bezpośrednio z magazynów naszych dostawców. Zawsze możesz sprawdzić możliwość odbioru produktu w Punkcie Odbioru Osobistego poprzez wysłanie do nas maila z zapytaniem o możliwość odbioru osobistego.

Informujemy, że wysyłka niektórych zamówień może zostać podzielona. Część produktów jest bowiem wysyłana bezpośrednio z magazynów naszych dostawców (z pominięciem magazynu sklepu). Jeśli zależy Ci na jednoczesnym odebraniu wszystkich produktów, przed zgłoszeniem się do Punktu Odbioru Osobistego upewnij się, że czeka tam na Ciebie całe zamówienie. Możesz to zrobić logując się do swojego konta na stronie sklepu. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


Punkt odbioru osobistego w Warszawie

Punkt Odbioru Osobistego przy ul. Jana Olbrachta 3/49.
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 18.30 - 22.00, w soboty w godzinach 10.00 - 16.00.

Nasze magazyny zlokalizowane są w różnych miastach. Przesyłki są przewożone z magazynu do Punktu Odbioru Osobistego, stąd odbiór nie jest możliwy natychmiast po złożeniu zamówienia, ale w większości przypadków odbiór jest możliwy tego samego dnia.

Udając się do Punktu Odbioru Osobistego prosimy zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Regulaminem zakupów przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę na podany przez Klienta numer konta bankowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl