Czas realizacji zamówień

Termin wysyłki danego produktu podany jest przy jego opisie. Średni czas realizacji zamówienia to 24 godziny.

Informacja podana na karcie produktu "Wysyłka 24 godziny" – oznacza, że produkt znajduje się w naszym magazynie i wyślemy go do Ciebie w ciągu 24 godzin (jeśli jest to dzień roboczy a zamówienie zostało złożone do godziny 16:00).

Pamiętaj, że zazwyczaj czas potrzebny na dostarczenie towaru do Ciebie można obliczyć wg wzoru:

czas na skompletowanie przesyłki – 1 dzień roboczy
+
czas na dowiezienie pod wskazany adres – 1 -10 dni roboczych (w zależności od tego jaki rodzaj dostawy wybrałeś, np. kurier to 1 dzień roboczy a list polecony ekonomiczny 5-10 dni roboczych).

W niektórych przypadkach dostawa może ulec wydłużeniu - brak towaru na stanie, opóźnienie po stronie przewoźnika etc.

Firma kurierska (zalecane)

  • transport przewidziany jest przy dostawie wszystkich produktów
  • transport obejmuje dostawę towaru pod wskazany adres, bez rozpakowania.
  • dostawa produktu powinna nastąpić następnego dnia po przekazaniu przesyłki kurierowi (bez sobót, niedziel i świąt) w godzinach 8:00 - 20:00.
  • w dniu przekazania przesyłki kurierowi otrzymasz od nas wiadomość z numerem przesyłki
  • po odbiorze produktu, przy kurierze masz prawo sprawdzić towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zażądaj u kuriera sporządzenia protokołu szkody.

Poczta Polska (chwilowo nieaktywne)

  • transport przewidziany jest przy dostawie produktów do 5 kg
  • transport obejmuje dostawę towaru pod wskazany adres, bez rozpakowania.
  • dostawa produktu powinna nastąpić teoretycznie następnego dnia po przekazaniu przesyłki Poczcie (priorytet) (bez sobót, niedziel i świąt), lub do tygodnia (ekonomiczna)
  • w dniu przekazania przesyłki Poczcie otrzymasz od nas wiadomość z numerem przesyłki
  • przesyłki pocztowe nie są ubezpieczone.

Paczkomaty 24/7 - inPost

  • transport przewidziany jest przy dostawie produktów małych, np. części serwisowe
  • transport obejmuje dostawę towaru do wskazanego paczkomatu 24/7 firmy inPost
  • dostawa produktu do paczkomatu powinna nastąpić w ciągu 2 dni od daty wydania z magazynu
  • wybór paczkomatu dokonywany jest w trakcie składania zamówienia
  • odbiór towaru będzie możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości email i / lub sms z kodem niezbędnym do odebrania przesyłki
  • w przypadku nie odebrania towaru z Paczkomatu, możesz odebrać ją w najbliższym oddziale InPost. Po tym okresie towar zostanie odesłany do nas
  • w trakcie odbioru produktu w paczkomacie sprawdź towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zostaw uszkodzoną przesyłkę w paczkomacie - po zamknięciu drzwi skrytki paczkomatu zostanie wygenerowany protokół szkody. Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie.

Transport firmowy

  • przewidziany jest przy dostawie dla zamówień specjalnych i klientów VIP
  • składając zamówienie samodzielnie wskazujesz dogodny dla Ciebie dzień i przedział godzinowy dostawy.
  • transport firmowy gwarantuje wniesienie i rozpakowanie sprzętu bez dodatkowych opłat
  • korzystając z transportu firmowego możesz zamówić dodatkowe usługi (dodatkowe usługi prezentowane są przy każdym produkcie na stronie sklepu).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl